Všeobecné
obchodní podmínky:
Poskytovatel služeb: Stanislava Linhová, nám. Přátelství 656, 383 01
Prachatice
IČ: 418 78 469
Místo podnikání: Studio Jungle, Za Baštou 394, 383 01 Prachatice
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi
poskytovatelem služeb ve studiu a kupujícími poskytovaných služeb. Poskytovatel
služeb je uveden v záhlaví těchto všeobecných obchodních podmínek a dále v
těchto všeobecných podmínkách vystupuje jako „studio“.
1.2. Poskytovatel poskytuje služby péče o tělo ve studiu na základě platného
živnostenského oprávnění a dalších dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k
vykonávaným činnostem.
1.3. Nákupem dárkového poukazu, nebo objednáním konkrétního termínu osobně,
telefonicky, emailem, SMS, nebo prostřednictvím zprávy přes FCB, dává kupující
svůj souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami studia. Nesouhlasí-li
zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby studia nevyužít.
1.4. Znění všeobecných obchodních
podmínek může studio měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva
a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění všeobecných obchodních
podmínek.
2. Sdělení před uzavřením smlouvy o
poskytování služeb
2.1. Na smluvní vztah mezi studiem a zákazníkem
se vztahují i ustanovení zákona na ochranu spotřebitele.
2.2. Zákazník souhlasí s použitím
komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Studio používá pro komunikaci
se zákazníkem veřejné komunikační služby v cenách, jež nejsou vyšší, než běžné
ceny hovoru. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků
na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení,
náklady na telefonní hovory atd.) si hradí zákazník sám.
2.3. Smlouva smluvní strany zavazuje do
okamžiku splnění všech vzájemných práv a povinností, pokud není sjednána
možnost odstoupení od smlouvy.
2.4. Odstoupení od smlouvy je možné v
případech sjednaných v čl. 8. všeobecných obchodních podmínek, upravujících
právo na odstoupení od smlouvy, výši odstupného, podmínky, lhůtu a postupy pro
uplatnění tohoto práva. Odstoupit od smlouvy lze stejnou komunikační cestou,
jako při sjednávání služby (kterou lze doložit).
2.5. Pro řešení sporu mezi studiem a
zákazníkem se použije úpravy dle zákona o ochraně spotřebitele pro řešení
spotřebitelského sporu. Návrh může podat pouze zákazník, a to ve lhůtě jednoho
roku ode dne, kdy kontaktoval studio za účelem řešení sporu a jeho stížnost
nebyla studiem vyřešena. Studio je povinno se k návrhu vyjádřit do 15-ti dnů.
Náležitosti návrhu upravuje zákon na ochranu spotřebitele. Náklady na
mimosoudní řízení si nese každá strana ze svého.
2.6. Česká obchodní inspekce je
dozorovým orgánem nad plněním povinností stanovených zákonem na ochranu
spotřebitele dle §23 odst. 16 zákona na ochranu spotřebitele. Aktuální
informace o mimosoudním řešení sporu mezi zákazníkem a studiem, jsou dostupné
na www.coi.cz. Řízení je zahájeno dnem, kdy pověřený subjekt obdrží návrh dle
§20n zákona na ochranu spotřebitele.
2.7. Bližší informace pro spotřebitele,
včetně informací o přes hraničních spotřebitelských sporech, jsou k dispozici
na www.mpo.cz, sekce ochrana spotřebitele.
3. Objednávky služeb
3.1. Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem osobně, telefonicky,
emailem, SMS, nebo prostřednictvím zprávy přes FCB. Dohodnutý termín je
považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb. Tato smlouva je uzavírána v
českém jazyce.
3.2. Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte mě,
prosím, předem telefonicky, emailem, SMS, nebo prostřednictvím zprávy přes FCB,
nejpozději však 24 hodin před zahájením
procedury.
3.3. Předčasný příchod
K čekání jsou určeny prostory na chodbě před studiem. Prosím Vás o
ohleduplnost, je-li ve studiu poskytována služba jinému zákazníkovi, abychom
nebyli při práci rušeni. Na objednané masáže choďte vždy s předstihem
maximálně 5 minut. Není nutné docházet dříve.
3.4. Pozdní příchod
Dostaví-li se zákazník po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve
zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Berte prosím na
vědomí, že u některých služeb kratšího časového rozsahu (45 minut a méně), výše
uvedené aplikovat nelze a pokud dorazíte s více než 15-ti minutovým zpožděním,
k čerpání služby již dojít nemusí.
3.5. Absence zákazníka
Vzhledem k charakteru poskytovaných
služeb je poskytovatel oprávněn v případě neomluvené absence požadovat při
příští návštěvě zákazníka uhrazení poplatku ve výši 50% z ceny dohodnuté
služby, na kterou byl zákazník objednán, a na kterou se nedostavil.
Nedostaví-li se zákazník opakovaně na objednanou službu bez omluvy, vyhrazuji
si právo takového zákazníka na další ošetření již neobjednat.
Má-li zákazník dárkový poukaz na
konkrétní službu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz je k tomuto datu
považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je
částka v hodnotě objednané služby k tomuto datu odečtena z hodnoty poukazu.
3.6. Odmítnutí služby –
všeobecné kontraindikace k masérským službám
Služba může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník se dostaví na proceduru se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
(nachlazení, opar, vyrážka, plísňové onemocnění, vši, atd.)
b) zákazník se dostaví na proceduru v podnapilém stavu nebo pod vlivem
návykových látek
c) zákazník se dostaví na proceduru se zdravotními problémy medicínského
charakteru
d) zákazník se dostaví na proceduru v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednávání termínu nebo během procedury vyjadřuje nepřístojným
způsobem, působí hluk, uráží poskytovatele služeb a nebo obtěžuje svými projevy
chování ostatní zákazníky studia
f) u zákazníka se v minulosti objevila alergická reakce související s použitím
materiálů, které se při poskytování vybrané služby běžně používají (např.
alergie na použité masážní oleje). Zákazník je povinen na tuto skutečnost
provozovatele služeb s dostatečným předstihem upozornit (při objednání služby)
a tato skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby.
3.7. Předčasné ukončení služby
Služba může být předčasně ukončena, pokud se:
a) během služby u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
b) během služby u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových
látek
c) během služby u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
d) během služby bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným
způsobem
e) během poskytování služby se u zákazníka objeví alergická reakce na použité
materiály.
3.8. Podrobnější kontraindikace k poskytovaným
službám (masážím) řešíme vždy osobně před započetím objednané služby dle
aktuálního zdravotního stavu zákazníka.
4. Osobní věci a cennosti
Osobní věci je zákazník povinen si vzít
s sebou do místnosti, kde je poskytována služba, za jakékoliv případné ztráty
věcí zákazníka před, během i po proceduře a za věci odložené na chodbě před
studiem neručím.
5. Ceníky
Jsou k nahlédnutí ve studiu, na webových
stránkách studia, stejně tak na FCB stránce Studio Jungle. Ceny platí pro
základní provozní dobu ve dnech od pondělí do neděle. Nejsem plátce DPH.
6. Dárkový poukaz
6.1. Použití dárkového poukazu
U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah
dohodnout při sjednání termínu návštěvy. Použití dárkového poukazu určeného na
konkrétní službu je možné v nutných a doložených případech při osobní domluvě
vyměnit za využití jiné služby, avšak minimálně ve stejné hodnotě.
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit předem při objednání služby.
6.2. Hodnota dárkového poukazu
Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou, nebo na
konkrétní druh procedury. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu ani poukaz
samotný nelze směnit zpět za hotovost.
6.3. Platnost dárkového poukazu
Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota nebo neuplynula
lhůta jeho použitelnosti. Poukaz lze použít i pro částečnou úhradu s
hotovostním doplatkem. Objednání služby je třeba provést minimálně 14 dnů před
koncem platnosti dárkového poukazu. Po uplynutí platnosti dárkového poukazu je
poukaz považován za vyčerpaný. Poukaz nelze směnit za peníze. Poukaz je
přenosný, lze ho tedy darovat jiné osobě.
7. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí
zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace
souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele služby. Reklamace se podává
písemně na adresu studia.
8. Odstoupení od smlouvy
8.1. Zákazník má právo před zahájením
poskytování předmětu smlouvy (masáže) odstoupit od smlouvy, nejedná-li se o
případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit a má právo na vrácení uhrazené ceny za
předmět smlouvy bez účtování odstupného, pokud účinky doručení nastanou ve
lhůtě nejméně čtrnácti (14) dnů před sjednaným termínem poskytnutí služby.
Účinky odstoupení nastávají k okamžiku doručení odstoupení studiu, a to na
adresu provozovny studia. V případě pochybností o okamžiku doručení prokazuje
takovou skutečnost zákazník.
8.2. V případě odstoupení od smlouvy ze
strany zákazníka dle čl. 8.1. se smlouva od počátku ruší. Studio zákazníkovi
vrátí uhrazenou cenu nejpozději do deseti (10) dnů od účinků odstoupení od
smlouvy.
8.3. Nejedná-li se o případ uvedený v
čl. 8.1. může zákazník od smlouvy odstoupit i ve lhůtě kratší čtrnácti (14) dnů
nejpozději však tři (3) dny přede dnem, v němž je sjednán termín poskytnutí
služby, při uhrazení sjednaného odstupného. O účincích odstoupení platí čl. 8.1.
obdobně.
8.4. V případě odstoupení zákazníka od
smlouvy dle čl. 8.3., vrátí salon zákazníkovi částku ve výši 50 % (slovy:
padesát procent) zákazníkem uhrazené ceny nejpozději do deseti (10) dnů od
účinků odstoupení od smlouvy. Z ceny je studio oprávněno si ponechat částku ve
výši 50% uhrazené ceny jako sjednané odstupné.
8.5. V jiných případech než popsaných v
čl. 8.1 až 8.4. nebo jinde v těchto všeobecných obchodních podmínkách, nelze od
smlouvy odstoupit. V případě odstoupení od sjednané služby (masáže) ve lhůtě
kratší než 3 dny se peníze za předem zaplacenou službu již nevrací, ale lze
domluvit nový termín již uhrazené služby.
8.6. V případě, že zákazník doloží, že
ustupuje od smlouvy v důsledku nepředvídatelné události (vážná nemoc,
stěhování, úmrtí – zde doloží pozůstalí), studio do deseti (10) dnů vrátí celou
částku předplacených služeb.
9. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.5.2023.
Prohlášení
o ochraně soukromí
V souladu s právními předpisy (GDPR)
jsou všechny osobní údaje, které sdělíte ústně, případně písemně, uchovávány
pouze pro potřeby naší vzájemné komunikace a v rámci poskytování našich služeb
a pouze s vaším souhlasem. Bez Vašeho výslovného souhlasu Vaše údaje,
poskytnuté studiu, nebudou zpřístupněny jiným osobám.